8. okt. 2013

Leikar meg med Explain Everything

Så var det å ta steget vidare og lage undervisningsvideoar.

Som den alternative digitale pedagogene eg er så må eg prøve meg fram med iPad, og gjere det på den måten. Valet er for tida ganske enkelt; eg må bruke Explain Everything og perfeksjonere meg på den. Problemet mitt er sjølvsagt at eg helst vil gjere alt på ein gong. Helst slik at det ser profft ut!

Eg må også i same slengen bli litt meir brukar av bloggen min, og vil, mens eg driv og eksprimenterar, blogge litt mens arbeidet pågår. Håpet er fleire små blogginlegg med oppdatering kring korleis arbeidet går.

Så langt har eg kome:

Tanken min er å ta utgangspunkt i ein Keynote og presentere denne på ein informativ og interessant måte. Eg har tatt utgangspunkt i rapportskriving.
Keynoten er laga, - ganske fin syns eg. Det er berre det festleg rundt, og det å snakke inn som står att, - meeeen .....

Så kom det nokre skjær i sjøen, som eg har lyst til å dele med dykk.

Eg er litt redd for å snakke inn kommentarane mine .... kva skal eg seie, når? Er stemma mi bra nok? .... dørstokkmila på iPad ... prestasjonsangsten blomstrar.

Vel, løysing på det er jo det eg helst triv til, -jobbe litt meir med presentasjonen, perfeksjonere litt og finne meir avanserte løysingar. Der er eg i dag. Så får eg mote meg litt meir på den snakkinga ...

Keynoten har eg laga veld hjelp av appen Keynote (sjølvsagt), men også "50 templates", som har lekre layouts for Keynote, og som lett lar seg redigere i Keynote.

Så eksportere til Explain Everything ....
......... .......... ......... BOFF! Bortevekk ... Lang og fin keynote .... åpne som Keynote ... nope, der krasjar det. Åpne som PowerPoint? .... jepp! det funka! Eg testar ut åpne som PDF .... Jepp! Det funka det også. (Rart at Apple sitt eige system, Keynote er den som krasjar ....??)

Vel, då har eg altså importert Keynoten til Explain Everything (heretter kalla EE, for å gjere det lettvint). Men han er jo rimeleg dau. Det betyr altså ikkje noko kva format den er i, det blir berre passive bilete likevel. Alle dei fine "lappane" eg laga, bileta eg sette inn m.m. sit klistra fast, og dei kan ikkje rørast på. Hmm ... ? Det held ikkje for meg. Kva gjer eg då?

Jo, eg forsøker å kopiere bilete, og anna snacks, rett frå Keynoten. Forsøker å hoppe mellom Keynote og EE (Copy - paste). Nope! Fungerer ikkje. EE vil berre ha opplasta filer. Ja,ja, då får du få opplasta filer då .... Æh... men korleis (har du nokon sinne forsøkt å lagre ei fil på ein iPad ... rett frå Keynote? ...)

Bite i det sure eplet; hente keynoten inn på Macken, - som om det hjelper .... får jo ikkje lagra bilete direkte frå Keynote der heller .....
Gode gamle PowerPoint måtte til. Sende Keynoten til Dropbox (sjølvsagt som PowerPoint), opna den der, og kunne lagre bilete og anna snacks (i Dropbox). Så er det berre å importere bileta inn i EE.

No kan eg boltre og leike meg med mange fine illustrasjonar, animere dei og teikne og fortelje ....

Framhald seinare i veka ......

PS! Det er kanskje ikkje nødvendig å lage ferdig nokon Keynote i utgangspunktet ..... berre opprette og lagre stoff på PPT som du lagrar vidare direkte til Dropbox ..... (Men så var det det med berre å lage dette på ein iPad ..... Forslag?)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar